Lukijat

torstai 9. joulukuuta 2010

PANFU

moido!
ja tosi paljon ANTEKSI kun en kirjotellut tänne kun huomasin että devi on sairas ryntäsin hänen blogiin sa heti kirjotelen tällä pari päivä että älä ihmete että devi ois muttunut!
mutta asian eiks tullukin joulukalenterista heino pussi vähän lian soppailu tyylinen
eilen ella ja maxs oli panfussa en uskonut et ne oli samassa paikassa saman aikaan!
täs heidän vierailustaan pari kuva aika villejä kuvia

 löytäkä  jotain teidän kamuja ja ittesikin sieltä huomakko missä maxs ja ella
mutta hieno kasa on porukkaa 
löydättekö hannamontana kuvasta jos löydät sano aika hankala löytää
no sit sanon nyt moikka

tassuitain saafa

11 kommenttia:

  1. Moi Devi!Miten saa tehtyä tollasen oman taustakuvan blogille!?

    VastaaPoista
  2. molly3 devi on kuumessa ni mä nytt kirjotelen

    VastaaPoista
  3. Moi...Mä sanon että mä tein sen yhel kuvanmuokkausohjelmalla....Esim. jotkut osat siit tein paintilla.

    VastaaPoista
  4. hyvä mul oli tännä vähän pää kippe :( mut yritän jaksa kirjotella blogini :)

    VastaaPoista
  5. ja voisik mulleki tehä tollasen kuvan joks

    VastaaPoista
  6. hmm vaikka jossa os tää mun asu joka on ainakomman kuvana jooko?

    VastaaPoista
  7. Moi!
    Voitko selittää miten pystyy tekemään tuollaisen taustan? Ja miten sen voi laittaa?
    ♥ Voitko lukea mun blogia?

    VastaaPoista